Finanční specialisté

    Více informací

    Sportovci

    Více informací

    Společnost Benefit Investment a.s. byla založena v roce 2009 za účelem přiblížení oblasti financí občanům České republiky. Nabízíme jistoty a zázemí solidního partnera, pro kterého je spokojenost a důvěra jeho klientů i spolupracovníků vždy na prvním místě.

    Administrativní pracovník

    Zázemí celé společnosti poskytuje naše vyškovská centrála. Vzhledem k velkému rozvoji firmy hledáme vhodného kandidáta na pozici referenta, který rozšíří náš tým.

    Těšíme se na člověka, který zapadne do přátelského, pozitivního kolektivu, nebojí se spolupráce v týmu. Je vstřícný, pečlivý a pracovitý.

    Jestli jste se poznali, hledáme právě Vás a můžeme Vám nabídnout:

    • Intenzivní a kvalitní proškolení.
    • Práci v přátelském, mladém kolektivu.
    • Samostatnou a zodpovědnou práci.
    • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.
    • Kariérní a pravidelný platový růst.
    • Velkou škálu firemních benefitů (sick-day, výhodné mobilní tarify pro Vás a Vaši rodinu, příspěvky na pojištění, narozeninové příspěvky, stravenky, aj.).
    • Pravidelné zábavní firemní akce.

    Co Vás u nás čeká?

    • Administrativní činnost - zajišťování svěřených agend.
    • Evidence dokumentů, skenování, archivace.
    • Správa a výdej materiálů.
    • Operativní úkoly.

    Nástup: dohodou

    Pokud jste se v tom našli, určitě se nám ozvěte.

    Informace o pozici

    Místo pracoviště

    Sokolská 130/1, 682 01  Vyškov-Vyškov-Předměstí, Česká republika

    Typ pracovního vztahu

    Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

    Typ smluvního vztahu

    Pracovní smlouva

    Požadované vzdělání

    Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

    Zadavatel

    Benefit Investment a.s.

    Pozice je vhodná pro absolventy.

     

    Kontakt

    Benefit Investment a.s.
    Pražákova 1008/69
    602 00  Brno-město
    Česká republika